-لطفاً به نکات زیر درباره شیوه و مراحل ارسال پیامک توجه فرمایید.
• آماده سازی و بسته بندی
پس از ثبت موفقیت آمیز سفارش شما، سفارش شما در سیستم مرجع ثبت شده و پروسه آماده سازی و پردازش شروع میشود.
تمامی مراحل اماده سازی از طریق پیامک به شماره ثبت شده در سیستم (شماره وارد شده در زمان ثبت سفارش) اطلاع رسانی خواهد شد.
• ارسال با پیک موتوری / ارسال با پست
پس از آماده سازی و بسته بندی سفارش شما، اگر سفارش شما ثبت شود و مقصد در محدوده توزیع پیک شهری باشد، بین 4 تا 24 ساعت (غیر از روزهای تعطیل) آن را دریافت خواهید کرد.
اگر مقصد، خارج از محدوده شهر شیراز و شهر صدرا باشد، از طریق پست حداکثر تا 72 ساعت (غیر از روزهای تعطیل) به دست شما خواهد رسید.
در صورت نیاز به ارسال سریع سفارشات در شهر شیراز، هزینه آن پس از هماهنگی با پشتیبانی سایت محاسبه ، دریافت و ارسال خواهد شد.
پس از حرکت پیک به سمت مقصد انتخابی شما، شماره تماس راننده از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.
سفارشات سایر نقاط ایران عزیزمان ، از طریق شبکه ملی پست ، تیپاکس و باکسیت صورت میگیرد و کد رهگیری مرسوله ارسالی از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.
-بازگشت کالا:
در صورتی که شما کاربر عزیز به هر دلیلی پس از دریافت محصول از ما درخواست مرجوعی کالا را داشتید ما به دلایل شما احترام می گذاریم و تا 3 روز از زمان تحویل آن را از شما پس میگیریم و وجه پرداختی شما را تمام و کمال به شما بر می گردانیم .
می توانید با خیال راحت از خدمات ما استفاده کنید و مطمین باشید خدمات پس از فروش ما شامل حال شما خواهد بود.
هم چنین با توجه به این که محصولات و خدمات ما در بسته بندی برای شما ارسال می شود در صورت درخواست بازگشت محصول نباید بسته بندی آن باز شده باشد و دقیقا با همان شرایطی که محصول برای شما ارسال شده از شما پس گرفته خواهد شد . در غیر این صورت شامل خدمات گارانتی بازگشت محصول نخواهد شد.
-راهنمای خرید
کاربران گرامی برای خرید از سایت ابتدا در صفحه ی محصول مورد نظر دکمه اضافه به سبد خرید را کلیک کنید .
اگر خرید دیگری دارید سبد خرید را ببندید محصولات مورد نظرتون رو به سبد خرید اضافه کنید و اگر نه در سبد خرید دکمه ی تسویه حساب را کلیک کنید
در صفحه ی جدید اگر قبلا خرید کرده اید می توانید نام کاربری و رمز خود را بزنید در غیر این صورت در قسمت مشتری جدید هستید گزینه ی ادامه رو بزنید
در صفحه ی بعد مشخصات خودتان را وارد کنید و روی دکمه ی انتخاب روش ارسال کلیک کنید در این صفحه شیوه ی ارسال مورد نظرتون را انتخاب کنید و گزینه ی انتخاب روش پرداخت رو کلیک کنید تا به درگاه بانک متصل شوید و پرداخت خودتان رو انجام بدهید.
رویه ارسال سفارش در فروشگاه چیکو
کاربر گرامی، همه سفارشات ثبت شده نهایتا تا 2 روز کاری بعد از ثبت سفارش پردازش، بستهبندی و تحویل بخش ارسال خواهند شد.
لطفاً به نکات زیر درباره شیوه و هزینه ارسال توجه فرمایید.
سراسر ایران :
• ارسال سفارشات از طریق «شرکت پست ملی ایران» و بنا بر رویه ارسال شرکت پست بین 3 تا 7 روز کاری (غیر از روزهای تعطیل) میباشد.
• ارسال سفارشات با احتساب هزینه بسته بندی و ارسال با هزینه ثابت 65 هزار تومان صورت میگیرد.
• ارسال سفارشات بیشتر از 990 هزار تومان رایگان است.
شیراز :
• هزینه ارسال مرسولات درون شهری مبلغ ثابت 54 هزار تومان میباشد.
• ارسال سفارشات بیشتر از 990 هزار تومان رایگان است.
• اگر سفارش شما ثبت شود و مقصد در محدوده توزیع پیک شهری باشد، بین 4 تا 24 ساعت (غیر از روزهای تعطیل) آن را دریافت خواهید کرد.
• اگر مقصد، خارج از محدوده شهر شیراز و شهر صدرا باشد، از طریق پست حداکثر تا 72 ساعت (غیر از روزهای تعطیل) به دست شما خواهد رسید.
• در صورت نیاز به ارسال سریع سفارشات، هزینه آن پس از هماهنگی با پشتیبانی سایت محاسبه ، دریافت و ارسال خواهد شد.
رویه ثبت و پردازش سفارشات در فروشگاه چیکو
• در فروشگاه چیکو مشتریان میتوانند سفارشات خود را در 7 روز هفته، بصورت 24 ساعته ثبت نمایند.
• واحد لجستیک و انبار همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد.
• در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری (قبل از ارسال محصول)، مبلغ پرداخت شده طی نهایتاً 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
• روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین فرصت پس از تعطیلات پردازش میشوند.
• فروشگاه چیکو مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود.
• کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص و یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تأیید بودن صحت آنهاست و در صورتی که این موارد به صورت صحیح و یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه چیکو جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
• لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد.
• بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان تخفیف دار که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.
• بدیهی است که فروشگاه چیکو هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شدهاند را ندارد.